Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Pomoc

Chcę zgłosić reklamację

Chcę zgłosić reklamację na zakupiony towar.

Pobierz formularz reklamacji: PDF Document

Dodatkowe informacje

 Jak przebiega proces zgłaszania i rozpatrywania reklamacji?

  • Kontakt

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub na adres reklamacje@aleopony.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Podczas kontaktu sprecyzuj pokrótce na czym polega zgłaszana wada towaru.

W celu szybszej identyfikacji uszkodzenia możesz także podesłać zdjęcia uszkodzenia.

Wypełnij formularz reklamacyjny.

Protokół reklamacji wyślij na adres reklamacje@aleopony.pl

  • Dostarczenie towaru

Dostarczenie reklamowanego wyrobu

Do przesyłki prosimy o dołączenie kserokopii dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza:

  • Ekspertyza opony 

Opona zostanie przekazana do producenta bądź specjalistycznego serwisu w celu dokonania ekspertyzy uszkodzenia.

  • Wydanie decyzji

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych.

Decyzja pozytywna: wymieniamy towar na nowy lub zwracamy środki finansowe na konto.

Decyzja negatywna: możesz zdecydować o utylizacji towaru lub zwrocie.


Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.

Zwroty i reklamacje

powrót do listy pytań

Oponyletnie

Oponyzimowe

Oponycałoroczne

© Copyright 2024 by aleopony.pl. All rights reserved.