Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Pomoc

Jakie są warunki gwarancji na opony ?

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu  rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Jak przebiega proces zgłaszania i rozpatrywania reklamacji?

  • Kontakt

Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji pod numerem +48 500 300 342

Możesz napisać także na nasz adres mailowy reklamacje@aleopony.pl

Podczas kontaktu sprecyzuj pokrótce na czym polega zgłaszana wada towaru

W celu szybszej identyfikacji uszkodzenia możesz także podesłać zdjęcia uszkodzenia.

  • Dostarczenie opon

Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar na nasz adres.

W przypadku  Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi  Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt  dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący. 

  • Ekspertyza opony 

Opona zostanie przekazana do producenta bądź specjalistycznego serwisu w celu dokonania ekspertyzy uszkodzenia.

  • Wydanie decyzji

W ciągu 14 dni następi wydanie decyzji, o której poinformujemy Cię telefonicznie bądź mailowo. 

Decyzja pozytywna: wymieniamy towar na nowy lub zwracamy środki finansowe na konto.

Decyzja negatywna: możesz zdecydować o utylizacji towaru lub zwrocie. 

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność  Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego  konsumentem zostaje wyłączona.

Z chwilą wydania przez  Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego  konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz  niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.  Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę,  ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do  wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Dodatkowe informacje

  • Okres gwarancyjny obowiązuje od momentu zakupu, ale nie dłużej niż do momentu zużycia bieżnika. 
  •  Moment zużycia bieżnika wskazuje wskaźnik zużycia bieżnika (TWI). 
  •  Opona zużyta do wartości TWI częściowo lub jednostronnie traktowana jest  jako całkowicie zużyta i w związku z tym nie podlega gwarancji 
  • Opona naprawiana lub nacinana nie podlega reklamacji.
  •  Gwarancja obejmuje tylko wady wynikające z winy producenta.

    Gwarancja nie obejmuje:
  1. Wad spowodowanych uszkodzeniem mechanicznym (przebicie, przecięcie)
  2. Wad wynikających ze złego przechowywania opon
  3. Wad spowodowanych przez nieprawidłowy montaż (zerwanie drutówki, uszkodzenia stopki)
  4. Wad wynikających z nieprawidłowej eksploatacji (jazda na zawyżonym lub zaniżonym ciśnieniu, gwałtowne hamowanie, gwałtowne ruszanie)
  5. Wad opony związanych ze złym stanem technicznym pojazdu (nieregularne zużycie bieżnika)
  6. Wad związanych z brakiem możliwości wyważenia opony w przypadku montażu na krzywych lub uszkodzonych felgach.
  •  FHU PASOŃ nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z  przestoju pojazdu oraz inne szkody i koszty, które są następstwem wad produktu.

Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.

Oponyletnie

Oponyzimowe

Oponycałoroczne

© Copyright 2024 by aleopony.pl. All rights reserved.