Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Yokohama G015 OWL 315/70 R17 121S

opony całoroczne


  • f
  • f
  • 70 dB

  • E
  • C
  • B
Produkt, który wybrałeś jest aktualnie niedostępny. Zadzwoń po więcej informacji.
Rozmiar 315/70 R17
Marka Yokohama
Model G015 OWL
Sezon całoroczne
Typ opony 4x4
Indeks nośności 121 (do 1450 kg na oponę)
Indeks prędkości S (do 180 km/h)
Run on flat nie
Rant ochronny
DOT
Kraj produkcji
Produkcja
Homologacja
Dodatkowe informacje
Kod towaru E4522
EPREL 630512

DOSTĘPNOŚĆ

Czas realizacji nieznany
Dostępna ilość brak towaru

Wysyłka w 24h

14 dni na zwrot

Sprawdzony sprzedawca

Gwarancja producenta

Geolandar A/T G015 to najnowsza opona od Japońskiego producenta. Opracowana na potrzeby większych i cięższych pojazdów typu SUV, pick-up i 4x4.

Wszechstronna opona typu all-terrein zapewnia wysokie osiągi zarówno na autostradach jak i na górskich drogach. Nowy wzór bieżnika z lamelami 3D i optymalnym rozłożeniem rowków obwodowych w znacznym stopniu poprawia trakcje i zwiększa odporność ogumienia na zużycie. Opona została pokryta powłoką nylonową co zwiększa jej wytrzymałość a zarazem zapobiega wszelakim uszkodzeniom.

Opona Geolandar A/T G015 została wyprodukowana z wykorzystaniem elementów innowacyjnej technologii BluEarth. Jednym z nich jest nowo zaprojektowana mieszanka gumy z dodatkiem olejku pomarańczowego, który zapewnia lepszą przyczepność oraz elastyczność opony która idealnie trzyma się drogi w różnych warunkach pogodowych.

Opona posiada oznaczenie M+S oraz płatka śniegu ( oznaczenie 3PMSF)

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Nowa etykieta UE WE 2020/740

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Gwarancja obejmuje tylko te uszkodzenia, które mogą być przypisane producentowi. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty produkcji opony. Po upływie dwóch lat od zakupu opony przez Użytkownika w wypadku uznania reklamacji stosuje się tzw. metodę częściowego zwrotu pozostającej grubości bieżnika.

Jeśli reklamacja zostanie uznana przed upływem dwóch lat od zakupu przez Użytkownika, rekompensata będzie polegać na wymianie na produkt nowy lub w wypadku zaprzestania jego produkcji na produkt podobny.

Reklamacja lub częściowa rekompensata nie będzie uznana jeśli:
  • uszkodzenie opony spowodowane jest niewłaściwą eksploatacją lub przechowywaniem a także wadami związanymi z pojazdem na którym była eksploatowana,
  • opona była wcześniej naprawiana
  • w wypadku użycia opony w rajdach lub innych zawodach
  • do montażu stosowano niewłaściwe, uszkodzone lub skorodowane obręcze
  • złym stanem technicznym pojazdu,
  • uszkodzenia opony wynikają z wadliwej nawierzchni drogi
  • opona zostanie celowo uszkodzona

Osobą właściwą do rozpatrzenia reklamacji jest przedstawiciel wskazany przez producenta. Wszystkie przypadki nie omówione będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.

KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ KARTY GWARANCYJNEJ
Pole nieobowiązkowe

Oponyletnie

Oponyzimowe

Oponycałoroczne

© Copyright 2024 by aleopony.pl. All rights reserved.