Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Pirelli ST:01 FRT M+S 215/75 R17.5 135/133J

opony ciężarowe


  • d
  • b
  • 70 dB

  • D
  • B
  • A
1082.00 zł/szt.
WYSYŁKA 200.00 ZŁ
Rozmiar 215/75 R17.5
Marka Pirelli
Model ST:01 FRT M+S
Sezon całoroczne
Typ opony ciężarowe
Indeks nośności 135/133 (do 2180 kg na oponę)
Indeks prędkości J (do 100 km/h)
Wzmocnienie
Zastosowanie
Typ
Dodatkowe informacje
Kod towaru 2527800
EPREL 584211

DOSTĘPNOŚĆ

Czas realizacji 1-2 dni
Dostępna ilość ostatnie 2 sztuki!

Wysyłka w 24h

14 dni na zwrot

Sprawdzony sprzedawca

Gwarancja producenta

brak opisu

Pirelli Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej zwana Pirelli) gwarantuje, że wszystkie markowe produkty Grupy Pirelli, nabyte bądź to bezpośrednio bądź poprzez autoryzowanego Dealera Pirelli, które są zamontowane w samochodach osobowych, furgonetkach, lekkich ciężarówkach, samochodach ciężarowych i motocyklach są dostarczane bez wad produkcyjnych lub materiałowych, które powodowałyby, iż produkty te nie nadawałyby się do normalnego użytku i będą mogły być przyjęte do badania przez autoryzowany personel techniczny Pirelli w okresie 5 lat (60 miesięcy) od daty produkcji, umieszczonej w oznakowaniu wg DOT. Gwarancja znajdzie zastosowanie pod warunkiem, że Pirelli otrzyma wniosek o zbadanie opony / formularz reklamacyjny, wypełniony we wszystkich rubrykach, oraz udostępni produkt na potrzeby badania wykonywanego przez autoryzowany personel techniczny.

KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ KARTY GWARANCYJNEJ

WYŁĄCZENIA SPOD GWARANCJI

1. Opony przemontowane z pojazdu, na którym zostały oryginalnie zainstalowane.

2. Opony, które były bieżnikowane, których bieżnik był pogłębiany lub naprawiane przez osobę trzecią.

3. Opony, które zostały zmodyfikowane poprzez dodanie lub usunięcie materiału lub zmodyfikowane w celu zmiany ich wyglądu.

4. Opony, w które wprowadzono płyn do wyważania lub uszczelniający albo opony, w których do napompowania posłużyła inna substancja niż powietrze lub azot.

5. Opony używane w wyścigach samochodowych lub innych samochodowych imprezach sportowych.

6. Opony, które stały się niezdatne do użytku na skutek użytkowania w sposób sprzeczny z instrukcją lub zaleceniami producenta opon lub obręczy, włączając w to niewłaściwy indeks prędkości, indeks nośności, przeładowanie, niewłaściwy rozmiar i niewłaściwe zastosowanie.

7. Anomalie w prowadzeniu pojazdu lub wibracje pojazdu, w sytuacji gdy pojazd nie może być udostępniony na żądanie Pirelli do dalszych badań.

8. Opony, które stały się niezdatne do użytku na skutek mechanicznych nieprawidłowości w pojeździe takich jak niesprawność elementów podwozia (w tym nieprawidłowe parametry regulacyjne/wymiarowe), niepełna sprawność układu hamulcowego, nieprawidłowo działające amortyzatory, felgi niezgodne ze specyfikacją producenta pojazdu/opon.

9. Opony, które osiągnęły minimalną dopuszczalną prawem głębokość bieżnika.

10. Opony uszkodzone przez ogień, czynniki klimatyczne, korozję, akty wandalizmu, wypadki, łańcuchy śnieżne, kradzież, jazdę ze zbyt niskim lub zbyt wysokim ciśnieniem powietrza, uszkodzenia powstałe podczas serwisowania.

11. Opony zniekształcone na skutek niewłaściwego transportu lub przechowywania.

12. Opony, które stały się niezdatne do użytku na skutek uszkodzeń w trakcie eksploatacji (na przykład gwoździe, szkło, obiekty metalowe) lub inne przebicia, rozdarcia, otarcia lub uderzenia.

13. Opony uszkodzone na skutek niewłaściwego montażu / demontażu.

14. Opony uszkodzone podczas świadczonych usług serwisowych - na przykład montaż/demontaż, wyważanie, regulacja kół jezdnych.

15. Opony, których znak towarowy, numer seryjny lub DOT zostały starte lub noszą ślady manipulacji.

Niniejsza gwarancja jest jedyną gwarancją udzieloną przez Pirelli i nie istnieje żadna inna wyraźna lub dorozumiana gwarancja przydatności handlowej produktów lub przydatności produktów do określonego celu. Niniejsza gwarancja nie może być zmieniona przez żadną osobę, w szczególności przez autoryzowanego Dealera Pirelli lub przez Producenta Samochodów lub przez Sprzedawcę Samochodów, w zakresie nałożenia jakichkolwiek innych obowiązków w związku z oponami marki Pirelli.

Jeśli ujawni się jakakolwiek wada produktu, Pirelli nie będzie zobowiązana do podejmowania żadnych innych działań niż te zastrzeżone w niniejszej gwarancji. Wszelkie inne środki prawne przeciwko Pirelli są wyłączone w maksymalnym zakresie na jaki zezwalają przepisy prawa, w szczególności Pirelli nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody wtórne lub przypadkowe (takie jak utrata wartości pojazdu, strata czasu, niedogodność) wynikłe z wad produktów.

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Nowa etykieta UE WE 2020/740

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Pole nieobowiązkowe

Oponyletnie

Oponyzimowe

Oponycałoroczne

© Copyright 2024 by aleopony.pl. All rights reserved.