Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Firestone FD611 M+S 215/75 R17.5 126/124M

opony ciężarowe


  • c
  • b
  • 72 dB

  • C
  • B
  • A
979.00 zł/szt.
WYSYŁKA 200.00 ZŁ
Rozmiar 215/75 R17.5
Marka Firestone
Model FD611 M+S
Sezon całoroczne
Typ opony ciężarowe
Indeks nośności 126/124 (do 1700 kg na oponę)
Indeks prędkości M (do 130 km/h)
Wzmocnienie
Zastosowanie
Typ
Dodatkowe informacje
Kod towaru 11083
EPREL 383560

DOSTĘPNOŚĆ

Czas realizacji 1-2 dni
Dostępna ilość ostatnie 4 sztuki!

Wysyłka w 24h

14 dni na zwrot

Sprawdzony sprzedawca

Gwarancja producenta

brak opisu

Ogólne Warunki Gwarancji Bridgestone


Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o. zapewnia wysoka jakosc opon, detek i ochraniaczy oraz udziela gwarancji według nastepujacych zasad:
1) Gwarancja obejmuje tylko wady i uszkodzenia, które moga byc przypisane producentowi.
2) Ostateczna decyzja uznania reklamacji bedzie podjeta przez reprezentanta Bridgestone Sales Polska lub osobe upowaniona przez Bridgestone Sales Polska.
3) Okres gwarancji dla pełnego zwrotu (wymiana opon) dla wszystkich produktów wynosi jeden rok od momentu dostarczenia produktu do Klienta. Aby to zapewnić, Klient otrzymuje przy zakupie opony Karte, która musi przedłoyc w przypadku reklamacji. Jesli opony zakupione wczesniej ni rok temu, ale nie pózniej ni cztery lata od daty sprzedaży sa reklamowane i reklamacja jest uznana, będzie zastosowana tak zwana metoda częściowego zwrotu pozostajacej grubosci bienika (ustalonej według zużycia bieżnika). Pozostająca grubosc bienika bedzie dalej zastapiona skrótem PGB. Data produkcji jest
oznaczona na boku opony.
4) W przypadku przerwania produkcji reklamowanego produktu, do rozliczeń będzie używany podobny produkt.
5) Reklamacja lub czesciowa rekompensata nie obejmuje jakichkolwiek przypadków opisanych poniej:
a) Zniszczenie opony spowodowane niewłaściwym uużytkowaniem lub przechowywaniem
b) Opony zużyte poniżej minimalnej głębokości bieżnika (opony, których wskaźniki zużycia zostały odkryte)
c) Opony, które naprawiano, bieżnikowano, nacinano lub które sa ponownie reklamowane, opony niewłaściwie wypełniona Karta opony
d) Zniszczenia wynikające ze złej geometrii ustawienia kół, niewyważenia kół, wadliwych hamulców lub amortyzatorów, niewłaściwego ciśnienia, nadmiernego obciażenia opon, działania chemikaliów lub oleju, ognia, uużywania łańcuchów, wypadku lub kolizji, uycia opon w rajdach lub innych zawodach, używania niewłaściwych opon w terenie, jazdy na oponie bez powietrza, celowego uszkodzenia
e) Zniszczenia wynikające z uszkodzeń nawierzchni drogi
f) Uszkodzenia wynikające z użycia niewłaściwych lub uszkodzonych felg
6) Rekompensata będzie przeprowadzona według następujących zasad:
a) W przypadku uznania reklamacji opony zakupionej nie wcześniej ni przed rokiem – rekompensata będzie polegała na wymianie reklamowanej opony na nowa
b) W przypadku, gdy reklamacja dotyczy opony zakupionej wcześniej ni rok temu, ale nie później niż cztery lata od daty sprzeday, rekompensata będzie dokonana w formie pienieżnej, częściowo według zużycia bieżnika, tzw. metody PGB
7) Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć opony, dętki lub ochraniacze do punktu serwisowego Bridgestone Sales Polska w celu rozpatrzenia reklamacji.
8) Opony, detki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny spełniać następujące warunki:
a) Wszystkie opon, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być odpowiednio dobrane do warunków pracy
b) Wszystkie opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być montowane przy uyciu przeznaczonych do tego celu narzędzi i według odpowiednich
schematów
c) Standardy techniczne, tj. ciśnienie, obciażenie, prędkość oraz inne warunki powinny byc zachowane
d) W kwestii oznaczenia opon i działania serwisu Klient może się konsultować ze sprzedawca lub pracownikiem Bridgestone Sales Polska
9) Wszystkie przypadki nieomówione w tym regulaminie gwarancji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Nowa etykieta UE WE 2020/740

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Pole nieobowiązkowe

Oponyletnie

Oponyzimowe

Oponycałoroczne

© Copyright 2024 by aleopony.pl. All rights reserved.